גדולים ממני כבר אמרו ש"אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני."
בעולם התחרותי של ימנו, בעל עסק חייב להשקיע בנראות העסק ולהיות אטרקטיבי לא רק בשרות ובמוצר,
אלא גם בוויזואליות ובאווירה שהעסק משדר.
חשוב מאוד שהעסק יראה ייחודי ומעניין על מנת לבדל אותו ולהשאיר חותם עמוק בלקוחות.
לכן, חשוב מאוד להתחיל עם בניית קונספט מעניין ומדויק, שממנו יגזרו אחר כך כל בחירת הצבעים והחומרים,
הריהוט המגוון, אופן ההעמדה שלו ועוד.
כמובן, שהמיתוג של העסק חייב להיות חלק אינטגרלי בעיצוב.
כשאנו מדברים על מיתוג, מלבד צבעוניות , לוגו וצורה, הכוונה היא לכל עולם הערכים של העסק/החברה,
חשוב שערכים אלו יבואו לידי ביטוי במראה ובאווירה שעיצוב הפנים ישדר.